22 Nisan 2013 Pazartesi

SRC Belgesi

Arama motorları ya da dizinleri ücretsiz listeleri gelen web trafiği yaygın olarak bilinen "organik." Organik trafik dizinleri listelenen web sitesi alma tarafından oluşturulan veya artırılabilir, arama motorları, kılavuzları (örneğin Sarı Sayfalar ve restoran rehberi gibi), SRC Belgesi yazılımı (örneğin DigitalTrafficPuller gibi) ve ödül web siteleri. Çoğu durumda, trafiğini artırmak için en iyi yolu büyük arama motorları ile kayıt etmektir. Tek başına kayıt olsa da, trafik garanti etmez; arama motorları "tarama" kayıtlı web siteleri ile çalışır. Tarama programları veya tarayıcıları (ayrıca örümcekler ya da robot olarak da bilinir), kayıtlı ana sayfa da başlayacak ve genellikle web sitesi iç sayfalarında (iç bağlantılar) ulaşmak için tüm köprüleri izleyin. Tarayıcıları bu sayfaları ve mağaza ve arama motorları 'veritabanlarında endeksi bu konuda bilgi toplamak. Her durumda, bir paletli indeksler sayfanın URL'sini ve başlık ve, çoğu durumda, sayfanın başlık (meta etiketleri de dahil olmak üzere) ve sayfanın metin belirli bir miktarı. Daha sonra, zaman belirli bir kelime veya kelime için bir kişi arar, arama motoru, veritabanı içine bakar ve genellikle arama motorunun algoritmaları göre alaka düzeyine göre sıralanır sonuçları, sunar. Üst organik sonucu genellikle kullanıcılardan tıklama en alır. Bazı çalışmalara göre, üst sonuç tıklama 5 ila 10% alır. Sonraki her sonuç bir önceki var ki tıklama 30 ile 60% alır.SRC Belgesi Açıkçası, üst sonuçlarında görünen önemlidir. Bazı şirketler arama motoru pazarlama uzmanlaşmak, ancak o yöneticileri düz gitmek (sonuçlar elde etmek için nasıl gerçek bir bilgiye sahip yani şirketler) "kazan-oda" şirketler için yaygın hale gelmektedir. Arama motoru pazarlamacıları genellikle (bir ödeme tıklama başına sisteminde farklı olarak) aylık veya yıllık ödenir ve en pazarlamacılar bir zaman sonlu süre içinde kesin sonuçlar söz edilemez. Internet üzerinde mevcut bilgilerin büyük miktarda nedeniyle, tarayıcılarının endeksi buldukları tüm sayfaları aylar sürebilir. Google, örneğin, 2004 yılı sonuna kadar sekiz milyar sayfaları üzerinden endeksli vardı. Hatta sayfalarını taramaya çalışan sunucuların yüzlerce veya binlerce, tam bir yeniden dizin belirli web sitelerinde son güncellenen sayfaları bazen hemen arama sonuçlarında bulunmayan neden olan, zaman alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder